Godziny pracy oraz terminy i sposób załatwiania interesantów:
Sekretariat zakładu:
Centrum Obsługi Klienta (ul.Drzymały):
Skargi i wnioski interesantów
Skargi i wnioski interesantów, zgodnie z zarządzeniem Dyrektora MZK, mogą być wnoszone w każdej formie (ustnie, pisemnie, telefonicznie, telefaksem, pocztą elektroniczną).
Skargi należy adresować:
Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Kostrzyńska 46
66-400 Gorzów Wlkp.
tel: (95) 7287-800
fax: (95) 7287-801
e-mail: mzk@mzk-gorzow.com.pl
Serwis internetowy MZK Gorzów Wlkp.:
Termin załatwiania: bez zbędnej zwłoki i nie później niż w ciągu miesiąca od daty wpłynięcia skargi lub wniosku do zakładu.